Патрабаваны досвед працы: 3–6 гадоў.

Поўная занятасць, поўны дзень.

Асноўныя абавязкі:

Ажыццяўленне кіроўных і выканальніцкіх функцый у аддзеле рэгіянальнага развіцця:

  • аналіз роўня рэгіянальнага развіцця і бізнес-клімату ў рэгіёнах РБ;
  • ідэнтыфікацыя канкурэнтных пераваг рэгіёнаў РБ;
  • арганізацыя працы па генераванні мясцовых інвестыцыйных ініцыятыў;
  • рыхтоўля стратэгій інвестыцыйнага развіцця рэгіёнаў;
  • каардынацыя чыннасці сеткі цэнтраў рэгіянальнага развіцця;
  • выпрацаванне прапаноў пра меры, скіраваныя на дасканаленне інстытуцыйнага асяроддзя для стымулявання прытоку інвестыцый у рэгіёны;
  • узаемадзеянне з фундатарамі па пытаннях прыцягнення інвестыцый у рэгіёны.
Патрабаванні:

  • вышэйшая адукацыя па якім-небудзь з кірункаў: фінансы, эканоміка, дзяржаўнае кіраванне, менеджмент;
  • стаж працы па кірунку інвестыцыйнай чыннасці, юрыдычнага або эканамічнага кансалтынгу – не менш за 5 гадоў;
  • досвед кіроўнай чыннасці - не менш за 1 год;
  • валоданне ангельскай мовай на роўні не ніжэй upper intermediate (дзелавыя перамовы, праца з дакументамі);
  • валоданне інструментаром эканамічнага аналізу, праектнага менеджменту і стратэгічнага планавання;
  • навыкі рыхтоўлі нарматыўнай дакументацыі;
  • кіраўніцкія і лідарскія навыкі; уменне ўсталёўваць прыярытэты і забяспечваць эфектыўную працу персаналу пад сваім кіраўніцтвам;
  • веды сістэмы дзяржаўнага кіравання, кампетэнцыі асноўных органаў дзяржаўнага кіравання і ўстаноў у сферы прыцягнення інвестыцый, рэалізацыі дзяржаўных праграм і ажыццяўлення міжнароднай тэхнічнай дапамогі.
Умовы:

  • афіцыйнае працаўладкаванне (кантракт); поўны сацыяльны пакет; стабільная заработная плата - 2 разы ў месяц на картку;
  • камфортныя ўмовы працы і поўная тэхнічная абсталяванасць;
  • магчымасці для падвышэння кваліфікацыі, у тым ліку па міжнародных праграмах (удзел у стажаваннях/семінарах/трэнінгах і г. д.);
  • графік працы: панядзелак-пятніца з 09.00 да 18.00, выходныя - сб, нд.

Асноўныя абавязкі:і:


- ажыццяўленне ацэнкі фінансавай і сацыяльна-эканамічнай эфектыўнасці праектаў дзяржаўна-прыватнага партнёрства;

- ацэнка рызык і інш .;

- разгляд, адзнака бізнес-планаў інвестыцыйных праектаў;

эканамічных абгрунтаванняў інвестыцыйных праектаў;

- экспертыза праектаў ГЧП, уключаючы выкананне работ ва ўзаемадзеянні з міжнароднымі кансультантамі;

- падрыхтоўка матэрыялаў і прэзентацый для патэнцыйных інвестараў, у тым ліку на англійскай мове;

- удзел у рабоце Цэнтра па распрацоўцы аналітычных і даведачна-інфармацыйных матэрыялаў;

- аказанне кансультацыйнай дапамогі зацікаўленым асобам па пытаннях рэалізацыі інвестыцыйных праектаў ГЧП ў краіне.


Патрабаванні:

- вышэйшая адукацыя (эканоміка / фінансы). Перавага спецыялістам, якія валодаюць эканоміка-матэматычным мадэляваннем;

- досвед працы ў галіне ацэнкі (распрацоўкі) інвестыцыйных праектаў не менш як 1 год;

- валоданне ангельскай мовай на ўзроўні не ніжэй upper Intermediate (дзелавыя перамовы, праца з дакументамі) - патрабаванне абавязковае !;

- вопытны карыстальнік ПК: Excel, Word, Power Point на ўзроўні прасунутага карыстальніка. Вітаюцца навыкі працы ў графічных праграмах (Adobe Illustrator);

- добрыя аналітычныя навыкі, ініцыятыўнасць, арыентаванасць «на вынік»;

- стресcоустойчивость, гатоўнасць да інтэнсіўнай працы, самастойнасць (здольнасць да самаарганізацыі працы);

- хуткая навучальнасць і імкненне да самаразвіцця.


Умовы:

- афіцыйнае працаўладкаванне (кантракт); поўны сацыяльны пакет, стабільная заработная плата ад 1350 рублёў у месяц;

- камфортныя ўмовы працы і поўная тэхнічная аснашчанасць;

дружная прафесійная каманда;

- магчымасць перыядычна павышаць кваліфікацыю за мяжой па міжнародных праграмах (навучальныя курсы / стажыроўкі / трэнінгі);

- графік працы: панядзелак - пятніца з 09.00-18.00, выхадныя - субота, нядзеля.

Чакаем Вашых водгукаў з абавязковым падрабязным указаннем вопыту работы.

Асноўныя абавязкі:

збор і аналіз інфармацыі па аб'ектах інвеставання;
аказанне зацікаўленым бакам кансультацыйнай i метадычнай дапамозе па пытаннях інвестыцыйных магчымасцяў краіны;
выбудоўванне работы з органамі дзяржаўнага кіравання, іншымі дзяржаўнымі арганізацыямі; міжнароднымі і замежнымі кампаніямі і інш .;
Дзелавая перапіска, у тым ліку на замежнай мове;
арганізацыя сустрэч, перамоў, мерапрыемстваў рознага ўзроўню;
праца ў камандзе па падрыхтоўцы прэзентацыйных матэрыялаў, брашур і г.д .;
вядзенне і падтрыманне ў актуальным стане адзінай (рэспубліканскай) інфармацыйнай базы інвестыцыйных праектаў.

Патрабаванні:

вышэйшую адукацыю (эканоміка, дзяржаўнае кіраванне, фінансы, юрыспрудэнцыя);
досвед працы ў сферы «эканомікі», «міжнародных адносін», кансалтынгавых кампаніях, дзяржаўнай службы ад 2-х гадоў;
англійская мова не ніжэй Intermediate (такі ўзровень разглядаецца, пры наяўнасці жадання далейшага самастойнага вывучэння);
ініцыятыўнасць, добрыя аналітычныя навыкі, пісьменная вусная і пісьмовае маўленне;
здольнасць да самаарганізацыі працы, стрэсаўстойлівасць і дысцыплінаванасць;
веданне агульнай справаводства, патрабаванняў, што прад'яўляюцца да складання дзелавых лістоў;
уменне працаваць з вялікімі аб'ёмамі інфармацыі, шматзадачнасць.
ўмовы:

афіцыйнае працаўладкаванне, поўны сацыяльны пакет, стабільная заработная плата;
складаныя і цікавыя задачы, пастаяннае развіццё;
камфортныя ўмовы працы, добрая тэхнічная аснашчанасць;
дружны малады калектыў;
графік працы: панядзелак - пятніца з 09.00-18.00, выхадныя - субота, нядзеля.
Для накіравання рэзюмэ: hr@investinbelarus.by
Калі ласка падрабязна указвайце вопыт папярэдняй працы.