1. Прыняць рашэнне аб заснаванні таварыства, аформіць яго на паперы
  2. Вызначыць месца знаходжання кампаніі
  3. Правесці ўстаноўчы сход і падпісаць пратакол ўстаноўчага сходу
  4. Ўзгадніць найменне
  5. Падрыхтаваць і зацвердзіць статут (устаноўчы дагавор)
  6. Аплаціць дзяржаўную пошліну за дзяржаўную рэгістрацыю
  7. Падаць заяву аб дзяржаўнай рэгістрацыі і адпаведныя дакументы ў рэгіструючы орган шляхам асабістага звароту альбо праз вэб-партал АДР
  8. Вырабіць друк (працэдура не з'яўляецца абавязковай)
  9. Сфармаваць выканаўчыя органы
  10. Адкрыць разліковы рахунак у банку (з дапамогай рэгіструючага органа яшчэ пры падачы дакументаў для дзяржаўнай рэгістрацыі альбо шляхам асабістага)
  11. Аформіць электронныя ключы для здачы справаздачнасці
  12. Набыць кнігу ўліку праверак і кнігу ўліку заўваг і прапаноў, паведаміць у падатковы орган аб абранай сістэме падаткаабкладання для ўстановы справы падаткаплацельшчыка
  13. Падаць дакументы ў Фонд сацыяльнай абароны насельніцтва Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь
  14. Сфарміраваць статутны фонд у заяўленым памеры ў працягу 12 месяцаў з моманту дзяржаўнай рэгістрацыі